Aktualności / Muzyka

Jesienne wieczory z muzyką

Niedawno powitaliśmy jesień. Oby była piękna, złota, zachwycająca jak na zdjęciu obok. Każdy z nas jednak wie, iż prędzej czy później dopadnie nas (w mniejszym bądź większym stopniu) pogodowa trauma. Przedwczesna szarość, deszcz, chłodny wiatr przynoszący zapach zimy…To wszystko sprawia, że coraz częściej wolimy spędzać popołudnia w ciepłym domowym zaciszu. Ten czas możemy wykorzystać np. na nadrobienie muzycznych zaległości. Nie wiem jak Wy, ale ja potrafię spędzać godziny przed komputerem odkrywając nowe melodie. Poniżej kilka „owoców” zeszłorocznych poszukiwań.

 

Michael Nyman – muzyka do filmu „Fortepian”, który szczerze polecam.

Nina Simone – My Man’s Gone Now

Abel Korzeniowski – muzyka do filmu „Samotny mężczyzna”

Nigel Kennedy – Kazimierz

A muzyka dla dzieci? Czego słuchają wasi podopieczni? Pozwólcie, że zaproponuje coś od siebie.

Serce, serduszko – słuchowisko przeplatane piosenkami.

Jestem ciekaw jakiej muzyki słuchacie. Czekam na Wasze odpowiedzi w komentarzach 🙂

One thought on “Jesienne wieczory z muzyką

  1. Dzień dobry bardzo spodobał mi się pana scenariusz jasełek „Tak to on jest królem”. W związku z tym mam pytanie ponieważ chciałabym wystawić podobno jak w przedszkolu w Otwocku, problem sprawia mi znalezienie odpowiednich kolęd . Czy mógłby mi pan jakoś pomóc. Z góry dziękuje.

Skomentuj

